Allergi?

Är så less på att näsan rinner som värsta floden. Är täppt i näsan, har huvudvärk, nyser konstant och halsen kliar som in i :( är less på att känna mig sjuk, är fan jobbigt att sitta hemma och inte göra ett piss :( Vill ut och springa och komma iform. Men det ända jag var kapabel till idag var en promenad, men näsan rann som bara den och jag nös hela tiden. Yes, såhär roligt är det att vara pollen allergiker! Det som gör det ännu värre är att det kom för 2 år sen, innan dess var jag frisk som en nötkärna så här års :( Är fan surt att först tåla något och sen bli allergisk! Har blivit så med mycket känns det som, först damm och morötter, sen cashewnötter samt pistagenötter och nu pollen! Vad kommer härnäst? Kommer troligtvis ta efter min mamma helt och bli mjölkallergiker och inte kunna äta frukter förutom banan :(  Ibland önskar man att vissa gener hade man gärna sluppit!


Aja, har varit hemma hela veckan från skolan pga av huvudvärken och det där som jag nämnde tidigare.
Är lite less på att bara sitta hemma och tycka synd om mig själv :( vill aktivera mig och ha något att göra eller åtminstonde ha någon att prata med :(
Kan la vara glad över att våren verkar ha kommit, äntligen! Solen skiner och pollen sprider sig överallt från allla träd och buskar! Jippie!!!




Ne men nu ska jag ta och däcka framför tv:n med en filt och tycka synd om mig lite till. Får passa på när tillfällerna dyker upp, haha :)
Pusshej /Sanne


Kommentarer
Postat av: Emily

Haha sanne då! Snyggast var ju på sjöis i våras när du fick gå runt med solglasögon hela tiden x'D stackarn ^^

2009-04-01 @ 11:08:16
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Sanne

Svar Emily:

Haha men erkänn att jag var rätt så cool när jag gled runt med brillorna!!?!! ;D haha

2009-04-01 @ 22:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0