Stekande värme

Idag har det varit så jävla varmt så jag hade nog fan kunnat steka ägg på magen när man var ute i solen ^^

Men man ska väl inte klaga, jag tycker det är hur härligt som helst när det är molnfria, ljusblåa himlar och det blåser lite lätt :) Men man är la inte van vid denna slags värme, det är nog det som blir den jobbiga delen. För inte så länge sen var det ju för tusan snö ute.. !!! :P
Imorgon blir det sol, fast lite svalare och på onsdag skulle det regna i hela södra sverige, men efter regn kommer solen fram igen! :D haha.

Idag har varit soft. Var i skolan till lunch sen drog jag hem och låg i solen i några timmar ( även fast det knappt syns efteråt ?!?! väldigt konstigt ju!) När det blev lite för varmt efter ett tag gick man in och tog sig lite glass för att kylas av lite.



Tog en liten promenad i solskenet också, och när man rörde på sig så var det inte lika jobbigt att vara i solen.
Vid 7 tog jag bussen upp till Huskvarna för att träna lite innebandy. Tydligen var inte fläktsystemet på så vi svettdes som grisar på bara uppvärmingen eftersom det redan hade varit träning innan oss var ju inte hallen redigt avsvalnad när vi började. Sen så var ju idag första dagen som jag kunde gå normalt med min träningsvärk så blev ju det en börda när man sprang, eftersom det började verka ännu mera då. Men träningen var väl helt okej, lärde känna den nya målvakten, som för den delen började idag, och de två mjölby tjejerna som jag inte riktigt pratat så värst mycket med. Men de är ett par helgoa tjejer som jag verkligen hoppas stannar kvar i laget :) troligtvis skulle den utav dom,Emma, flytta hit till Jönköping, vilket i sånna fall skulle bli jävligt trevligt!

Imorgon börjar jag halv 12 och så ska vi ha "idrott" på vätterstranden ^^ haha hur seriöst det nu då kommer att bli. Men ser fram emot det, är alltid kul att få aktivera sig lite, iofs kanske inte när man lider utav träningsvärk, men det löser sig alltid ;) haha.



Hade tänkt att jag skulle göra mig iordning för sängen snart.
Håll nu tummarna att det blir fint väder imorgon :) hehe

Puss o godnatt / Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0