Sommarlovets första dag

Sommarlov nu äntligen! Synd att första sommarlovsdagen börjar med regn, men det kan ju inte bli mycket sämre då framöver :) hehe. Så fort det har slutat regna ska jag åka hem till mamma, för det känns lite ensamt här i lägenheten när man är själv. Hemma hos mamma finns ju åtminstonde katterna som kan hålla mig sällskap :)

Igår, var det lite chill hemma hos mig :) Började med att käka lite, jag och anna kokade korv ^^ haha, sen fortsatte vi med ölspel osv :) mycket trevligt hade jag! Visst det gick lite överstyr när de flesta började bli fulla, men bortsett från det var det en utav de bättre kvällarna här :) tack för snacket igår Yngve, din flickvän kan vara glad över att ha en kille som dig!
Så tack för gårkvällen gott folk!




Idag har jag letat efter solbrillor på nätet eftersom mina gick sönder häromdagen :(
Hittade ett par exakt likadan fast svarta istället. Hade gärna köpt ett par likadana som tidigare, men kunde inte hitta några i samma färg tråkigt nog.
Men så fort jag har råd ska jag köpa de här snyggingarna på bilden nedanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0