Shopping beroende?!

Varför måste man alltid behöva köpa en massa saker när man inte har tillräckligt med pengar?
Själv är jag av ett stort behov av en ny bikini och strumpbyxor. Men samtidigt kan man ju inte låta bli att leta efter kläder, underkläder, bälten osv. Så utav alla saker man hittar, vad ska man egentligen köpa?! Liksom bikini får man aldrig för många av, men ändå nödvändigt med en uppdatering varje år. Strumpbyxor är snyggt, framförallt svarta då som jag är i behov av, men samtidigt klarar man sig ju utan. Underkläder är fräsch att köpa ny ibland, eller hur? Så därför är det svårt att bara välja en eller två saker att köpa. Eftersom jag ska ju till Öland över midsommar så måste jag ju ha pengar där att leva för också, vilket jag knappt har. Jaaa, det här är asså inte lätt!!
La undan en massa grejer idag iaf, så något får jag väl ta och köpa! hehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0