Saknar min plutt <3

Usch idag är en sån där tråkig dag då det verkligen inte finns något att göra!
Ingen träning, ingen häst, inga kompisar! 

Önskar bara att min häst plutt kom tillbaka så kunde jag åka upp till honom idag och bara myst eller gett han en puss eller två :) Eller ge sig ut på en sväng i skogen, eller galoppera över en äng, varför inte ta en lång runda förbi prinsfors, eller ta sig ett skutt på banan?!
Jag saknar Ashen och han var bra på att muntra upp mig eller gjorde mig bara sällskap när det inte fanns något bättre att göra. Han var alltid så nyfiken på vad jag gjorde och skulle alltid vara med :) nöjdast var han om man lämnade boxen lite öppen så han kunde sticka ut huvudet så att han såg vad man höll på med :)
Det har inte funnits många hästar som har lyckats charma mig som han gjorde, är nästan så att han slår alla med hästlängder ;D hahaha.
Men snart ses vi igen :) väldigt snart!


    
   


Hej så länge / Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0