MVG i Historia - de trodde jag aldrig!

Idag innan skolan gick jag, pappa och simon till Aqua och åt. Jag tyckte stället och maten var sådär, skulle nog aldrig frivilligt  gå dit igen.

Men väl i skolan så var det ju historia som gällde och vi var bara 7 pers. Vi delade in oss i grupper. Vi skulle nämligen ha ett litet test där vi hade en rad olika händelser som vi skulle skriva ner ett årtal eller århundrade till. Jag och Mickaela chansade hejvilt :D hahaha. Han blev lite orolig där när vi satt och chansade och sa att han fortfarande kunde ändra mitt betyg, eftersom det nu verkade som att jag inte kunde ett piss ^^ haha. Men trotts alla vilda gissningar så fick jag och Mickaela flest rätt :) 7 1/2 utav 16 frågor :P

Men hade lite betyg snack sen med Anders och han sa att han hade satt MVG på mig :D och jag som bara sattsade på att få godkänt i kursen! :) Men kan även påpeka att även om jag fick MVG så betyder inte det att jag har någon pejl på historia. Jag pluggade, skrev prov, glömde bort :) haha.

/ Sanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0