Äntligen lite sol

Idag tittade solen fram på nästan en hel veckas dystra och regninga väder.
Provade min nya bikini i solen :) brun såg jag ut att vara iaf :D haha.
Kommer bli gött nu i sommar när man är på stranden om man ser så brun ut utan ansträngning ;)
Men det var gött med lite sol idag, skönt med lite värme mot huden



Var även hos tandläkarn idag. Visade sig att jag hade fått ett hål :( så jobbigt!
Så ska dit igen 7 auguasti, aja är ju gratis så ska la inte klaga!
Annars såg det bra ut tyckte dom. Dock så rekomenderade dom att jag bara drack juice eller läsk 1 gång i månaden :S ehmm.. jucie dricker jag iofs aldrig, men läsk en gång i månaden?!

Träningen idag var jävla go idag. Spelade typ hela träningen, så vi kom in i spelet rätt så bra :)
Var 3 nya spelare som var och provade på från Linköping. De var ju duktiga, kanske inte överdrivet, men de kände varandra bra i spelet så matcherna gick bra. Känner att jag borde träna lite mer med klubban, synd att man inte hade ett stort rum man kunde så och latja lite, är nog vad jag hade behövt. Är så himla klumpig när jag blir trött så jag kanske ska börja träna på min kondition istället?

Men det var gött med lite sol idag, skönt med lite värme mot huden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0