Trollhättan imon :)

Imorgon ska jag åka iväg till älskade Emma var det tänkt och jag kommer först hem torsdagen veckan efter, så jag stannar en vecka var det tänkt :) 
Det är ju så att från torsdag till söndag är det nämligen någon slags festival i Trollhättan.
Gick nyss in på Trollhättans hemsida för att kolla upp vad det egentligen är.
Tydligen så heter det Fallens dagar och bjuder på artister, uppträdanden, marknader och tivoli osv.
Låter ju ändå inte helt fel :) En härlig liten semester lär det ju bli som jag verkligen ser fram emot!



Ända nackdelen är att jag missar min träning i en hel vecka. Hade ju tänkt åka upp till Axamo idag, får se om jag får med mig bror så slipper jag vara ute i skogen helt själv :) Annars kan jag ju springa runt här i skogen, är ju dock inte så lång sträckan så får springa väääldigt många om det ska ge något, vilket blir uttjatat i längden. Ja, vi märker vad som händer!

Kommentarer
Postat av: .

Ash är tillsalu, ska du köpa honom? :)

2009-07-16 @ 23:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0