Sommarregn

I nästan en veckas tid har det regnat och åskat oavbrutet. Vart tog sommar värmen vägen?!
Inte för att jag stor klagar, är ju faktiskt lite mysigt att sitta inne när regnet klapprar mot taket. Alla i familjen är samlade och sitter och spelar kort eller tittar på en film som går på tv:n.


Jag tog ett litet sommar uppehåll, och lär ta många fler för den delen ;) hehe. Har passat på att vara ute i solen i fall sånt här väder skulle dyka upp. Vilket det gjorde. Men jag har hunnit med mycket; jag har varit på öland över midsommarhelgen, firat min bror som fyllt 20, tagit årets första dopp, haft grannfester osv. Snart blir det trollhättan för att hälsa på älskade Emma. Blir väl att åka till halmstad nån dag också och liseberg och så fyller jag år snart med :)
Imorgon är det exakt 3 veckor kvar tills jag är 18 :D yeey! 


För tillfället bor jag hos min mamma med min bror och mammas kille och så självklart katterna också :)
Min bror har nämligen flyttat hit över sommarn, så då ville jag inte vara ensam kvar inne i stan så jag följde med.
Därav har bloggandet lagts på hyllan, har inte haft tid eller sladdar för att kunna lägga in alla bilder, så känns lite tråkigt att blogga utan bilder. Väl hemma hos pappa har inte internet funkat heller, så har inte kunnat göra så mycket därifrån :P


Får hoppas att solen kommer fram snart och sedan stannar :)
Ha en fortsatt trevlig sommar allihopa!

Puss / Sanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0