Skogspromenad

Tidigare idag bestämde jag mig för att se vart stigen nedanför våran tomt ledde. Nämligen häromdan när jag låg och solade, dök det upp två joggare i skogen och liksom sprang precis nedanför våran tomt. Så då blev jag lite intresserad över vad det var för stig som gick där nere. Så idag passade jag på när det var fint väder. Lite ironiskt fick jag sällskap av Fonzie som var intresserad över vart jag skulle, så han följde med mig en bit, tills jag bestämde mig för att vända. Då ville han plötsligt stanna där i skogen, men när jag var typ halvvägs hem hörde jag nånting bakom mig. Såklart kommer han springades bakom mig då. Så himla söt var han, såg helt övergiven och rädd ut :P


 
En söt bild på fonzie precis när vi fick honom :P nu är han familjens kelgris :) haha.


Så nu när jag har väntat lite efter maten så ska jag styrketräna lite och sen ge mig ut på en runda på stigen. Gick ju inte hela stigen, men mamma sa att den inte var så lång, så det passar nog om jag kör lite intervall träning fram ock tillbaka.

Hej så länge alla soffpotatisar, den här ska ut och röra på sig lite ;D haha
Puss / Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0