Träningsvärk?

Min dag började inte bra.

Klockan ringer och jag stänger av alarmet och ska resa mig upp. Ända problemet är att jag kommer inte upp! :S
Jag har så ont o kroppen att när jag spänner armarna för att få upp överkroppen så kan jag inte göra det! Så min pappa ringer och ska väcka mig ( för jag brukar oftast somna om igen ^^) så säger jag det att jag har ont i axlarna och hela ryggen och huvudet värker. Men har jag nu fått träningsvärk, OK, men från vad?? Liksom vad gjorde jag igår... jag red?? Är väl mycket möjligt att jag fick träningsvärk efter det, men inte så mycket skulle jag aldrig trott!



Så jag blev sängliggandes halva dagen!



Tvingade iväg mig till stallet vid 5 ungefär. Väl uppe i stallet fick jag reda på att vi hade ingen träning ikväll :(

Så när jag kom hem tog jag tag i det själv!
Byte om till löparkläderna och gav mig ut och sprang runt munksjön. Så i typ 30 minuter sprang jag med min snoriga näsa och ömma vrist!
Men whatta fuck :D hahaha

Jag måste sluta vara så petig och kräsen med hur jag mår. På senaste har jag inte velat gå till skolan pga av huvudvärk och förskylningar osv. Men jag får ta och skärpa till mig!! Visst skolan är inte så himla rolig jämt och ständigt. Men jag har kommit halvvägs, då kan jag lika väl köra på den tiden som är kvar!



Jag borde nog pusha mig lite oftare :) det får mig ju att verka mer målmedveten även om jag inte riktigt vet vad jag vill :) Leva hälsosamt är ju alltid bra ;D eller hur?! Känns som efter Gothia har jag fått orken att vilja träna mer :D härligt! Tappade ju bort den när vi flyttade hit typ.. jag älskar ju att springa i skogen på alla stigarna. Lulla runt lite för sig själv :D det var härliga tider det!! Springa bland folk är inte riktigt min grej. Jag vet ju så väl att jag blir röd i fejjan utan att ens behöva anstränga mig :S så det är jobbigt ibland. Men jag försöker att inte tänka på det! / Sanne

Kommentarer
Postat av: Emily

Haha du kan omöjligt vara mindre målmedveten än mig Sanne! ^^ det skulle krävas HÖGA mutor för att få mig på en joggingrunda alltså! ingen självdiciplin heller alltså xD

2009-01-15 @ 12:47:55
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0