Gott nytt år!

Hej bakisfolk.


Igår var man nykter, speciellt Jossan, vi drack bara saft :D det var gott! Lite sött efter tag, men våran sockerkick var ändå på max så vi tänte knappt på det!

Nu har äntligen 2009 börjat, det invigde jag, Anna och Jossan med en pizza :) med tankte att jag återigen har samma nyårs löfte som tidigare år ( träna hårdare, äta nyttigare) så var det kanske inte så jävla bra :P Fast Jossan att jag börja från och nu istället :D

Jag firade nyår i Vaggeryd, för er som inte visste. Började kvällen hos Anna vid 3 (haha) sen efter några timmar så gick vi hem till Veronica. Där åt vi 3 rätters och spelade Guitarr Hero och Singstar. Vill bara tillägga att jag ägde sönder alla på trummor :D *stolt!!*

På 12 slaget hade vi vandrat vidare till friluftsgården. Där var det JAG som räknade ner :D * ännu mera stolt* (som tur var hängde alla på min nedräkning) Så det var lyckat. Sen gick vi in och dansade :) som jag sa till Matilda igår, så behlvs det folk som dansar som vi på krogen ;)
Vi gick hem efter 2. Somnade vid 3 typ efter en härlig nattmacka med ost och tomater :)

Idag gick och Anna upp sent, väldigt sent! Började dagen med Singstar och Buzz :) efter ett tag kom Jossan. Sen vet ni nog vad vi gjorde (eftersom det står längre upp i inlägget ;) )

Nu vid 8 ska vi kolla på "10 år med parlamentet" , ska bara väcka Jossan först :) Ska hem vid 10 i 10 och då blir det räkmacka, det har Chatrine lovat! :)


Gott nytt år / Sanne 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0