Pannkakor och bror min!

!


Idag har varit en väldigt lugn och bra dag. Vaknade dock upp med magsmartor (igen), så pappa bokade tid hos läkarn. Fortsatte sedan dagen men att kolla färdigt på Gossip Girl säsong 1 (som jag började titta på för riktigt länge sedan, på tal om saken).
 

Var så himla sugen på pannkakor efteråt, så då gjorde jag det till frukost :) Tänkte även vara snäll mot bror min, så jag gjorde några till honom också ;)

14.40 skulle jag vara hos läkaren. Min bror hängde med som sällskap. Börjar bli stammis där nu känns det som, 4e gången jag är där sen i Maj :S Kan inte vara bra!
Fick som vanligt vänta i 25 minuter, sen så fick jag diagnosen magkatarr, trodde han (?). SÅ jag fick ett recept ifall det skulle komma tillbaka ( när jag var där hade näst intill all smärta som bortblåst, eller den var inte lika "överraskande"  så att säga).


Köpte lite hästgrejer på Eko och sedan gick jag och min bror hem. Är en bit faktiskt, men det var härligt att röra på sig lite :) När vi kom hem körde min bror upp mig till stallet. Väl uppe i stallet så skötte jag dom mer krävande sakerna medans jag satte min bror i arbete, vilket var att gå en sväng med hästen :) Vilket uppskattades!

Färgade håret när jag kom hem. Ingen stor skillnad, mer en utjämning för att dölja utväxten :P hehe




Det har varit en liten syskondag idag. Vilket jag verkligen tycker om, eftersom jag och min bror förstår varandra väldigt bra, till slut gör vi oftast det i alla fall :) Du betyder mycket för mig brossan, det vet du!    / Sanne


Den musikaliska i familjen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0