Gothia Cup Innebandy

Hej

Idag har jag varit i stallet hela eftermiddagen. Var ute och red en sväng medans det fortfarande var ljust ute. Min häst bara älskar att vara ute i skog och mark, speciellt när det är 5 minus grader och det är kyligt i luften. Då får man räkna med lite glädje språng och full fart framåt :P
Fixade även manen nu så att han ser hyffsat sansad ut  :)

Resten av kvällen består utav städning, packning och duscha :)

Ni förstår imorgon åker jag till Göteborg för att spela i Gothia Cup :) Yeeey! Är efterlängtat som faaan!! :D
Så blir nog att man packar en väska med sovgrejer och extra kläder och en väska som man ska ha träningskläderna som man ska släpa på hela dagarna.
Usch! kommer bli öm om axlarna efter det här verkar det som :P och troligtvis inte bara öm i axlarna, hela jag kommer nog vara rätt så mör efter 4 dagar!


Imorgon klockan kvart i 6 ska vi samlas i Huskvarna, om jag kommer vara trött då eller! :P haha
Ska ha med mig matsäck som vi ska äta när vi kommer fram. På tal om matsäck, kom på nu att jag måste gå och köpa mig något att ha med mig :P finns nog inte så mycket här hemma som man kan ha med sig att äta  :/ . Fast om det finns isbergssallad så kanske jag kan göra en pasta sallad o ta med :)

Så ni lär inte läsa något nytt i min blogg förens den 8 ev 7 januari :)



ps. imorgon åker adam till kina sen thailand och ska vara borta i 2 månader, fatta vad fuskigt eller :O!!!
skulle lätt byta med honom asså :)



Hejhopp / Sanne

Kommentarer
Postat av: Emily

Om jag skulle vara nånstans kl. 6 så skulle man ju typ behöva gå upp när jag går och lägger mig xD

2009-01-03 @ 12:46:24
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0