Diskplockare

Idag på serveringen i skolan fick jag stå i disken.
Blev först väldigt besviken, men märkte sen att jag slapp vara övertrevlig och jätte social och kunde arbeta i min egna takt. Så det var inte så farligt som jag trodde!

Fick ju sällskap utav Frankie och Albin hela tiden så jag klarade mig fin fint :)
Hoppas på att jag får servera imorgon istället.


Härlig bild från förra året; Jag & Lotten & Madde




Efter skolan hängde jag med till Vaggeryd när vi spelade match. Tyvärr fick jag inte spela utan blev satt som tränare istället. Men Henke verkade överförtjust över att jag hängde med, så håller tummarna över att det min insatts idag kan bli något positivt för min spelarkarriär!
Känns förjävligt att jag måste offra mig så här mycket bara för att bli märkt! Jag tror att dom ser vad jag gör, men låtsas om som att dom inte ser något :(
Ne, får hålla tummarna stenhårt på att något händer, annars blir det här min sista säsong i Huskvarna!


bläbläblä.. ska sova nu!
Have it nice! /Sanne

Kommentarer
Postat av: lotten

fan vad het jag va på den bilden aso.. du hade kunnat ta min plats igår, jag gjorde inget bra alls :/

2009-01-29 @ 18:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0