Det var inte igår!

Hejhopp!
Känns lite uttjatat med Hejsan och Hej i varje inlägg :P 
så jag känner för lite variation! (;


Var ett par dagar sen sist. Kan säga att det har berott på väldigt mycket.
Kan uppdatera er med lite snabbinfo:
Torsdags = Köpte 18 års present till Anna. På kvällen fick jag feber och somnade väldigt tidigt.
Fredags = Klockan 8 skulle jag vara i stallet pga nya skor till hästen. Mådde inte så värst bra så stannade hemma! På kvällen åkte jag till träningen, för att titta på! Slutade med att jag istället var med! Men det gjorde inte så mycket. Hade ju ingen feber då! Efter träningen kollade jag på HuskvarnaVSJönköping! Huskvarna vann, såklart ! ;) Sen spenderade jag resten av kvällen hemma hos mamma med bror och käkade tacos och kollade film! Myyyste lite :)
Lördag = Sov bort halva dagen. Stallet sen hem duscha byta om och vid 6 var Anna och tjejerna inne i stora staden!
Först Jensens och käka, presentöppning och sång + mycket mjukglass :D sen bowling och sen fest :)
Följde med Anna hem med 2 bussen.



Yes så idag på morgonen vaknade jag upp i Vaggeryd!
Skulle döma en p15 match i Vaggeryd. Så vid halv 10 gick vi upp. Lite sega efter går kvällen :P
Matchen var väl helt okej. Lite tjaffs från båda lagen men när silkesvantarna åkte av så blev dom snälla som lamm ;D hahahahaha Skillingaryd vann inte, men gjorde en väldigt bra återhämtning i sista perioden.


Halv 1 gick mitt tåg hem. Hade själv samling till min match halv 2 så det blev rätt så tjamat där :)
Motståndarna idag var Jönköping! Dom största rivalerna i u serien. (?) Matchen kunde börjat bättre men var inte jätte dålig! Jag fick ett skott på mål (?) men gick som sagt inte in! perioden Slutade 2-1. Efter lite vila och vatten så gick vi in med en annan inställning på matchen och höjde ribban. Det var väldigt jämt och perioden slutade 1-0. I tredje perioden ändrade vi om backparen och forwardsparen och även uppställningen. Istället för 2.1.2 så körde vi typ 1,2,2 (?). Den funkade faktiskt riktigt bra och efter 2 minuter in i perioden så kom första målet. Det känndes som att det ramlade in mål och när det var 6 minuter kvar av matchen så hade vi ledningen med 4-3. Med knappt 3 minuter kvar fick dom tyvärr in ytterligare ett mål. Ett riktigt snyggt mål som verklilgen slickade insidan utav det högra krysset.. riktigt orättvist!
Men vi gav inte upp! och vi kände verkligen att det här kan vi ta hem!!  Men matchen slutade 4-4 och fy skam är ju inte det!
Om vi jämför mot sist vi mötte dom här blev det 10-1 så är det här en klar förbättring! Vi var i princip samma personer i varje lag, så vi har blivit bättre eller så har dom tappat stinget!
Fick med mig en assist idag :D Yeey! Är ju aldrig fel med lite poäng. Bidrog även med nån andraassist, men tyvärr så räknas inte dom :(




Resten av min kväll har bestått av att leta sittplatser till göteborg Horse Show. Men eftersom ingen verkar kunna ta tag i saken så fick jag göra det! Men som förväntat så bokade jag fel, eller så fel var det väl inte. Råkade bara göra så att jag måste hämta ut mina biljetter i Scandinavium innan den 27 Januari !!! Hur jag nu ska lyckas med det vet jag inte. Så jag ska ringa jävla ticnet och be dom ändra det, eftersom det inte går att ändra vis hemsidan! / Sanne tha man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0