111 inlägg :)

Hejsan gott folk :)
Det här är mitt 111:e inlägg !! Det börjar ta sig :D



Skolan idag var rätt så slapp! Satt mestadels vid datan eller smsade med Frankie :D  Han är lite smått pervers den där killen ;D hahaha
Fick tyvärr ingen fisk i matsalen återigen!!
Linnea, Anna och jag ska allt lämna in ett klagomål! Är ju inte första gången maten tagit slut då vi kommer :(


Hade hopplektion idag. Vi hade nya grupper och jag hamnade med 2 stycken tjejer som jag hade i sommras på ridlägret (kul, not) och en tjej som inte säger något! Aja, jag kör mitt egna race så för mig spelar det ingen roll :) Slipper jag vara sämst i gruppen iaf ;) haha




 Måste vara uppe i 2 timmar till för att jag tog med mig hem två täcken och sex schabrak från stallet idag. Har en väldigt seg tvättmaskin, så kommer inte hinna tvätta allt idag ändå :/


Puss / Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0