Moped AMD 350 efterlyses!

I natt blev min moped stulen precis utanför vår lägenhet på innergården. Idioterna hade rullat ut moppen och klippt upp låset och troligtvis kört iväg. För hon som bor under oss hadevaknat i natt av något oljud, men hon trodde att det var jag eftersom jag brukar komma hem sent "/

Så imorgon blir det till att skaffa busskort, vilket jag iofs skulle göra men tänkte att jag skulle försöka leva utan det för en gångs skull, moppen var mycket mer flexibel och billigare i drift än busskort, aja.

Är bara så less på att man aldrig får ha ens saker ifred! Har blivit av med mycket saker redan och jag är trött på att folk inte kan skaffa saker själva utan dom ska ta någon annans saker för att dom själva inte har råd!!! Ååååh, är så jävla arg pga det här. Jag hade sparat ihop mina egna pengar för att ha råd med mopeden och sen så kommer nån jävla idiot och tar MIN moped, helvete!!!!!!

Ne, orkar verkligen inte tänka på det. Känns som hela helgen bara är gjord av besvikelse "/



Om ni ser en sån här moped med en stor repa på hödersidan( undertill och på kåpan och backspeglen samt handtaget) med registreringsplåten AMD 350, tveka inte att ringa till polisen. Vore väldigt väldigt tacksam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0