Shopping runda + utgång

Igår tog jag en runda nere på stan. Letade först och främst efter en ny festklänning. Letade verkligen överallt, men hittade ingen som satt bra eller hade rätt passform osv till ett rimligt pris. Och för den här gången kände jag för något riktigt färgglatt, vilket är riktigt svårt nu när alla höst färger har kommit till butikerna, dvs grått, svart, mörka nyanser av olika färger. Det ända som är i klarare färg kostar antingen mer än min klänningbudget eller är i fel storlek eftersom det är på rean! Frustrerande må jag säga! Men gången innan jag var nere på stan så hittade jag faktisk en klänning på gina, men den var svart och inte riktigt vad jag letade efter. Tillslut efter att jag hade gått på stan i några timmar utan något fynd, så bestämde jag mig för att go black och köpte klänningen på Gina.


Köpte även en grå långarmad pöströja på Gina, en axelbandslös bh på kapphal och ett par urgulliga trosor på hm :)
Så är ändå lite nöjd med min shoppingrunda.

 

Nu var det tänkt att jag skulle göra mig iordning för att förfesta hos anna och sen skulle vi ut ikväll några stycken.
MEN pappa ringde nyss och han hade lagat min moped (som gick sönder förra veckan och som har stått hos farfar hela denna veckan) Så han ville att jag skulle hämta den ikväll. Så pappa kommer och hämtar mig så att jag kan köra hem moppen igen. Kommer bli kul att åka hela vägen från norrahammar, not!

Aja, måste gå och packa nu om jag ska ha med mig grejer till pappa.

Take care!

Kommentarer
Postat av: Emily

Hitta på nått nån dag? :)

2009-08-13 @ 14:02:10
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0