Online shopping

Sitter för tillfället inne på 3 hemsidor förutom denna. Har letat klänning till både bröllopet och en vanlig festklänning, samt skor och smycken osv. i flera dagar! Är ju skit svårt att bara välja 1 ;) hehe.

Det finns ju så sjukt många alternativ på nätet, hundratals sidor, tusentals klänningar, tusentals skor.
Det tar ju liksom aldrig slut!

Men idag åkte jag och mamma ner till stan för att leta lite i "riktiga" butiker. Tänkte ju att dom rear ju ut mycket nu så då kanske man kan hitta något fynd om man har lite tur. Hittade en vit klänning på once och en svart klänning på Gina, men det ända jag köpte var ett tubspettslinne på Vila. Tänkte att jag då kunde ha min vita midjekjol till, som jag för övrigt köpte på Gina i Trollhättan. Lite tråkigt nog så såg jag när jag kom hem att de hade inte samma vita färg utan att kjolen var mera creme. Men lite accesoarer så syns det knappt ;)


Men nu då när jag varit hemma några timmar så har jag suttit här och letat ytterligare på klänningar och även skor o sånt.
Har nog bestämt mig för en klänning, men såklart har jag fastnat vid vilken färg ska jag ha!?!?!?!?




Så nån åsikt skulle nog hjälpa :)
Så frågan är bara:


Lila eller rosa?



Take care! Sanne

Kommentarer
Postat av: Emily

Gud vad fin :O

2009-08-08 @ 11:11:47
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: sanne

vilken då emily? :P

den lila, eller hur! ;D haha

2009-08-10 @ 12:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0