Värnamo

Hejsan! Idag var sista dagen på 3 dagarskursen.
Otroligt nog var detta enda dagen som han faktiskt var pigg på :P eller han hade i alla fall spring i benen :)

Nu ikväll ska jag åka till värnamo. Bestämde med Emliy innan idag att jag skulle komma ner och stanna tills imorgon :) ska bli riktigt mysigt! Var länge sen man var där ute på landet, hehe.
Vi skulle även rida lite ikväll, så det ser jag fram emot :) Sen kanske det blir en lång spelkväll, som det alltid lyckas bli.



Ne mitt tåg går om 20 minuter, så måste gå nu!
Ha en fortsatt trevlig dag ute i solen :)  /S

Kommentarer
Postat av: Emily

Vi är såklart snyggast som vanligt eller hur! ^^

2009-04-14 @ 11:11:16
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror att jag är mästerfotografen ?! :D

2009-04-17 @ 23:04:31
Postat av: elsa

namnet försvan men dt var elsa som skrev alltså jag ! ;D

2009-04-17 @ 23:05:16
Postat av: elsa

namnet försvan men dt var elsa som skrev alltså jag ! ;D

2009-04-17 @ 23:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0