Påskpåskpåsk

Jaa, idag är det påskafton och för min del händer det inte så mycket faktiskt. Sitter just nu och väntar på grillen :) Yes, du hörde rätt, ikväll ska jag grilla med pappa och chatrine. Lotten skulle ha dykt upp också men hon verkar vara väldigt svår att få tag i med tanke på att hon inte svarar när man ringer henne, och det är ändå 3 timmar sen jag hörde något ifrån henne :S Får se om hon dyker upp annars blir det väl en hemma kväll för min del!



Idag har jag varit duktig, först red jag lektion i 1 1/2 timme, sen när jag kom hem låg jag i och för sig i solen i en timme. Men efter det var jag ute och gick med bror, sen efter nån timme gav jag mig ut och sprang.  Sprang för en gångs skull RUNT Rocksjön :P haha


Jönköping är fullt med raggarbilar och bilar som spelar väldigt hög musik. Ungefär hela dagen har en bil åkt utanför mitt fönster med två stora högtalare på biltaket och spelat musik :) haha sånt tycker jag är för härligt faktiskt, det sprider lite vårkänslor i luften och får en att må bra :) Mycket mer sånt vill jag ha i sommar!!


Imorgon blir det en liten sovmorgon innan sista lektionen den här helgen. Börjar vid halv 1 ;O ojojoj!!! HAHA :D Ska bli sååå skönt. Hela min kropp är helt slutkörd utav alla tidiga mornar och sena kvällar :P skulle ju egentligen gått ut igår med familjen och några kompisar till dom, men var så trött att jag somnade i soffan! haha.

Nehe om jag nu ska fortsätta med mitt och önska er alla en glad påsk :)


Kommentarer
Postat av: lotten

haha är jag svår att få tag i ? :o

2009-04-13 @ 17:11:25
Postat av: sanne

lotten:

Ja det är du :P skickade 3 sms och ringde 4 gånger :P men inget svar!? :O

2009-04-13 @ 21:38:04
URL: http://peakpoint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0