Plugg plugg och mera plugg :S

Idag har jag pluggat ändå sen jag vaknade i morse :S Okej, jag har väl tagit lite pauser för att äta och åka till stallet o det. Men i princip känns det som att jag har pluggat exakt hela dagen. På förmiddagen pluggade jag till historia provet till fredag genom att göra några instuderingsfrågor som jag har fått. Sen var jag på stan, köpte lite hygiengrejer på apoteket, sen gick jag hem, pluggade lite till, gjorde mat och sen åkte jag till stallet. Var dock rätt så länge i stallet så var hemma typ halv 9 ! :S  Så när jag kom hem pluggade jag till naturkunskapsprovet jag har tills imorgon ( jag vet, dåligt planerat!!!). Sen duschade jag och nu sitter jag här. Så nu ska jag göra färdigt instuderingsfrågorna och sedan läsa igenom kapitlet igen innan jag kan sova för kvällen.  Låter inte roligt om jag får säga det själv, men en nödvändighet! ;)

Så ska plugga vidare nu gott folk!
Hade fint! Pusspuss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0