Plattång sökes

Yes, det är ju så att med min skicklighet så har jag ju lyckas sabba min plattång rätt så rejält mot förra gången då det bara blev en liten spricka i den. Ni ser, nu har halva plattång ramlat av (bokstavligt talat). Så jag sitter och letar efter en billig men bra plattång på olika sidor. Men låter ju inte fel med det tips jag fick från Anna att skaffa en GA.MA plattång hos en frisör . Den var tydligen jätte bra och sälj oftast för knappa tusenlappen. Men det här stället jag blev tipsad om så säljs den för 500 kr. Vilket är ett bra pris när jag kollat runt på andra plattångar som vanligtvis kostar alltifrån 350 -750 kr. Men ska spåna runt lite till så får vi se om jag hittar något :)
Puss / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0