Old times

Sa jag att jag skulle skriva om hegen idag ?! :S haha
Orkar faktiskt skriva idag heller, kan väl nämna lite vad jag gjort idag bara så får något nedskrivet som ni kan läsa i alla fall :)

Yes, började dagen med lite sovmorgon till 10. Sen gav jag mig iväg till Maxi för att köpa lite mjölk och sånt där viktigt som behövdes. Sen efter det tog jag bussen upp till stallet med en påse morötter. Var ute och red lite och sen tog jag in hästarna. När jag kom hem ringde morfar och sa att min moped var lagad så jag kunde hämta den när jag ville. Orkade inte dra ut på det så jag och bror gick till ljungarum och stannade på fika och kollade på gamla bilder från när vi var små :P haha min bror var tjock och jag gjorde en grimas på nästan alla bilder :P haha vi var så söta så ^^



Sötare då än nu i alla fall ;D hahaha Pusshej /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0