Nu jävlar skriver jag igen!

Ojsan, det var visst ett tag sen jag skrev :P har ju så mycket att göra. Sen när man väl är ledig orkar man ju inte sätta sg vid datan :P då blir det ju tv:n med ett bra program eller en bra film istället :)

Okej, vart ska man börja nu då :P ehm... i onsdags var jag ute med Anna, Linnea och Lotten :) åt på Bamboo vid filmstaden :) var mycket trevligt faktiskt! Satt la där i 2 timmar eller så, riktigt mysigt ställe faktiskt :) Sen så såg vi när HV förlorade mot Färjestad utanför O'learys när vi väntade på bussen! Aja, dom fick ju guldet förra året iaf :)

I torsdags så fick jag med mig lite sällskap till stallet. Martin ville med och rida, så varför inet tyckte jag :P haha
Det var en rolig vistellse i stallet kan jag säga :P fast ja, han var ju inte urusel på att rida iaf :) han flög ju som sagt inte av, haha.
 
Sen när jag kom hem, gjorde jag inte mycket. tog det lugnt, åt lite och duschade och gjorde mig iordning. Vid 6 kom farfar och hämtade mig och min bror så åket vi till min farbror och firade honom. Var jätte mysigt :) han har ju så fin utsikt på kullen och så var det ju perfekt med lite grillning också :) Åkte till Maxi med kusin och bror för att köpa grill. Min kusin skulle ha grillkvällen med grabbarna dagen efter :P fick ju faktiskt en inbjudan till den idag utav min kusins flickvänn, haha. Hon sa det att om jag var där så kunde han ha koll på mig och att han då inte skulle dricka så värst mycket! Men som svar sa han bara " jag slåss bättre när jag e full ;) " haha ja, det var ju en rolig tanke iaf!



Dom hade sminkat Hugo och klätt ut han till en påsk kärring, haha så himla söööt! :D

På kvällen kom martin över och kollade på film, "Charlies änglar" valde han :P haha fast han somnade och jag var lite smått halv vaken. Hade gärnat somnat jag med men asså när jag tittar på film, då ser jag färdigt helst om jag kan! 


Idag gick jag upp vid 9, kokade lite gröt och sen åkte jag upp till stallet. Tog faktsikt moppen upp :P hehe ja, den e la inte snabb direkt men smidigare än buss på morgonen :P
Vid halv 1 var jag i ridhuset, då var det tänkt att vi skulle träffas då vi i första gruppen, men tränaren dök först upp 10 i 1 :P haha men det skulle ju inte börja förens 1 egentligen så det gjorde ju inte så mycket :P
Hade som sagt första lektionen utav de 3 som är utspridda nu i helgen. Red markarbete och det gick la bra, han var ju slö dom de första 30 minuterna, sen var han vaken typ 30 minuter, sen den sista halvtimmen blev han lite tjurig och gjorde motsattsen av vad man bad honom att göra :P haha
Men det var roligt faktiskt :) mycket bättre än vad jag hade förväntat mig :P fast nackdelen är ju det att man får masas blåsor på händerna som spricker när man rider, så det sved rätt så rejält sista 20 :S

Men imorgon kommer jag vara omplåstrad för en ny omgång :) lägger ju till lite bommar med, så det ser jag verkligen fram emot :) Lite surt att jag ska vara där klockan 9 :P vilket betyder att jag måste vara i stallet vid 8 tiden :S usch!
Aja, får bita ihop, så kan jag sova när jag kommer hem sen!


Fotade lite i helgen :) hur kan man inte tycka om den hästen!? :)

Nu ska jag sova, för jag är som sagt jätte trött!!
Godnatt, sov gott! / S



Kommentarer
Postat av: Emily

Sanne det finns något som heter handskar när man rider! ^^ Söt är han iallafall lilla Ash :) Kommer du över en sväng nån dag eller? ^^

2009-04-11 @ 10:11:46
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Linda Lybing

suupersötingen! saknar vintern med honom :*

vilken klubb rider du för? :)

2009-05-05 @ 19:04:14
URL: http://lindalybings.blogg.se/
Postat av: Sanne

Svar till Linda:

:) jag rider för vaggeryd/skillingaryds ridklubb. Så du har haft Ash innan också? :) när då?

2009-05-08 @ 23:58:16
URL: http://p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0