Nerver

 

Sitter och tittar på startlistan och såg att jag startar som nummer 5 :O ousch! Varför ska jag alltid vara i början?! Brukar alltid starta bland de 5 första vilket oftast inte har resulterat så bra. Oftast får man en bra placering och sen bara åker man längre och längre ner efter varje ekipage! :/

Kan verkligen inte tänka mig att jag ska tävla om 2 dagar!!!
Känner mig lite lättad efter att jag hoppade innan idag, även om det gick lite upp och ner så blev det tillslut bra. Men är aningen orolig över att han kommer att bralla lös på tävlingen :S han kommer garanterat bli rädd för något vid sidan av banan och hispa upp sig över det och bli ofokuserad eller något! Det vill jag inte ska hända, men det sägs ju att man ska förvänta sig det värsta?! hehe.Ne men får hålla tummarna över att det går bra :)




Fick nästan allt gjort på listan jag skrev igår om dagens sysslor :) Det enda som jag inte hann med var träningen :P hehe typiskt! Typ det ända jag verkligen behövde göra på den där satans listan, haha!

Imorgon blir det dubbelt upp med sysslor :S
Då ska jag..
  • Åka till Arosfortet med klassen
  • Upp till stallet med de flesta sakerna jag lär behöva till fredag
  • Rida rundan jag ska ta på fredag för att veta hur lång tid det tar till tävlingsplatsen
  • Rengöra alla hästsaker
  • Tvätta hästen
  • (ev. träna)

  • Yes det var den listan det :P och det ska jag helst hinna göra så att jag har kvällen fri sen för lite roligare aktiviteter bla så kommer matilda in till stan runt 10 - halv 11. Yes, kommer vara helt slut imorgon kväll med andra ord :P haha
    Kanske bäst att gå och lägga mig nu då eftersom jag har en låååång dag framför mig :)


    Godnatt och sov så gott! Pusspuss /Sanne


    Kommentarer
    Postat av: Emily

    Önskar man kunde komma o kolla på tävlingen, hade ju varit jötteskoj :D Lycka till så mkt!

    2009-04-30 @ 09:53:41
    URL: http://memily.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0