Nattsudd

Hej i rutan. Klockan är nästan 2 och jag är vaken :D men vet ni vad?! Det gör inget för imorgon är jag ledig :) Yeey!

Så morgondagen kommer vara helt fullproppad med saker! Dessvärre kommer det mestadels att bli plugg :/ Har naturprov på tisdag, eventuellt varmköksprov på onsdag (annars är jag ledig på onsdag också :D ) och historiaprov på fredag :( urk! Samt en inlämningsuppgift till tisdag :/ Kan faktiskt säga er att skolan suger ibland! Men aja, det bästa är att beta av allt och få det gjort! "Även om jag får IG så har jag ju i alla fall provet gjort " som jag brukar säga ;) , hahaha. Ne, okej brukar nog inte säga det. Men jag kunde ju ha gjort det?! :)

Jaja, imon blir det som sagt plugg plugg plugg samt upp och rida hästen :) sen måste jag ner till stan för att köpa lite viktiga saker! Mot kvällen tar jag nog en liten tur med pinnarna kanske. Vi får se :) Var ju faktiskt ute och sprang med bror min idag så är liiiite slutkörd för ytterligare en runda imorgon med :P haha Men som sagt vi får se!


Bilden är från i somras och fråga mig inte hur fan min bror ser ut ^^
Han sitter bara och drygar sig en aning :D hahaha

 Ne om man ska förflytta sig till sängen kanske :)
Godnatt och sov så gott! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0