Nationellt prov

Nu var det gjort! Äntligen är det jädrans nationella uppsattsskrivningen över för engelska b :D känns så skönt!
Det känns som att det gick rätt så bra för en gångs skull, men när jag väl satte mig där och fick reda på vad vi skulle skriva om fick jag hjärnsläpp och ville bara gå hem. Jag kände verkligen inte för att skriva något. Men jag fick ihop 366 ord i alla fall och minst var 300 så det var ju tur :)


Fick även nyss reda på hur det gick med mitt naturkunskapsprov som jag skrev förra veckan. Trodde jag skulle få max VG+. Men när jag väl fick provet såg jag att jag bara hade fått 3 fel, så det blev ett MVG för en gångs skull :O är helt chockad, trodde aldrig att det gick så bra, chansade en del :P haha

Så nu sitter vi här och väntar på att matsalen ska öppna. Ouff! Är rätt så segt!
Hej så länge / S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0