Helgen

I helgen har jag varit ensam hemma, så då åkte jag hem till mamma och stannade där över helgen istället :)
Det var riktigt trevligt, fick god mat, trevligt sällskap och så fick jag leka med katterna och kattungen :) den har inget fast namn än så vet inte riktigt vad jag ska kalla den :P hitills har det blivit "Lillen" :D

Har verkligen passat på att vara ute i solen nu när det har varit varmt :) riktigt härligt väder det var i lördags iaf. Var ute och fixade i trädgården bla rivde vi mossa, så då fick jag gå efter och kratta. Sen låg jag ju i solen med en bra stund :) så jaa, lite brunare har jag väl allt blivit!


På lördag kvällen åkte jag ju även till barnarp för lite härligt sällskap hemma hos Anna :) riktigt trevligt, var ju som mest bara 4 tjejer så jag ska la inte klaga ;) haha det var riktigt trevliga killar som var där :) Får vi göra om massa gånger i sommar ;) har nog inte haft så roligt på riktigt länge :) Även fast alla killar försökte supa mig under bordet ännu än gång, så kan jag faktiskt erkänna att ni lyckades bättre den här gången än gången innan dess ;) haha Bjuder på denna vackra bild, tagen av Anna Gröhns kamera, minns tyvärr inte vem som tog kortet, hehe.



Idag bjöd dom även på tårta i stallet, eftersom Mia hade skaffat sig ett litet föl.
Så man kan med andra ord dra den slutsatsen att min helg har varit rätt så lyckad :)   /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0