Hatar att plugga!

Ikväll har jag pluggat och pluggat så jag har ont i huvudet!!
Fast det värsta är att jag knappt kommer ihåg vad fan det är jag har läst! :S
Usch usch usch! Känner verkligen inte för att ha historia prov imon. Och varför valde jag imperialismen?! Varför gjorde  jag inte som alla andra för och valde första världskriget?! Det är ju mer min grej det där med världskrig, det är ju lite mer intressant än hur dom delade upp världen på 1800-talet?????!!!!!



Nehepp, nu slutar jag plugga för dagen :P borde istället läsa en bok, men har fastnat för sudoku (A) hehe, tycker det är mycket roligare än att läsa nån tråkig bok!

Imorgon ska jag plugga heeela förmiddagen, upp vid 8-9 och sedan plugga fram till 12 då jag drar till skolan ( ungefär)
Så med andra ord så hinner jag plugga imorgon, så jag slipper göra det nu :) härligt! För som sagt så orkar jag inte med mer historia för kvällen.

Goodnight! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0