Frank tog sönder min cykel idag! :(

Ja som ni säkert la märke till  i rubriken så tog Frank sönder min cykel idag, eller rättare sagt han förstörde min kedja. Så fortsättningsvis måste jag GÅ till skolan och då måste jag gå upp ännu tidigare än vanligt :( usch va surt! 
Tack Frank, TACK!



Yes, för övrigt idag har det inte hänt så mycket.
Hade prov i naturkunskap, handlade om växthuseffekten och sånt där, det var inte svår fakta att ta till sig, men det var vääääldigt mycket att läsa bara :P så jag kan ha blandad ihop en del (A) vi märker hur många rätt jag hade när vi får tillbaka provet!

   
 

Idrotten idag vill jag inte ens prata om. Först tänkte jag att "omen det här kan ju bli kul, innebandy för en gångs skull" men nehepp, dom där satans pojkarna i min klass ska bara låsa, lyfta eller slå för kung och fosterland på ens klubba! Sen spelade vi fotboll, men eftersom jag av någon anledning helt har tappat all teknik vad det gäller fotboll, så var jag helt värdelös på planen, fast dom sa ju att Frank var lika dålig som mig, så det värmde lite :) hahaha




Sen eftersom det är tisdag och ojämn vecka så hade jag hopplektion för lilla Eva :)
Ash var slö idag, men han kämpade i alla fall och gjorde bra ifrån sig, med tanke på att jag körde ett rätt så hårt pass med han igår ^^ . Så imorgon tar mamma honom så att ha får vila lite. Ser så sjukt fram emot tävlingen i Bankeryd nästa helg :) Första ( och troligtvis sista) tävlingen med Ashponken :) är sjuuuuukt nervös, men ändå hel taggad :P han kommer garanterat testa mig och det kommer säkert inte gå felfritt, men så länge vi kommer runt är jag hel nöjd! :D



Så imorgon och på torsdag är jag ledig :) Faaaan va gött! :D
Inte nog med det så kommer jag antingen vara ledig eller ha idrottsdag/temadag varje onsdag och torsdag ända fram till sommaren :) hel rätt om jag får säga det själv ;)

Ha de fint! /S

Kommentarer
Postat av: Frank

haha :) det där me fotbollen stämmer ju inte du försöker bara trycka ner mig för ja tog sönder din fina cykel! :D

2009-04-23 @ 23:12:22
Postat av: Frank

haha :) det där me fotbollen stämmer ju inte, bara du som e sur på att ja råkade kvadda din fina cykel! sorry :D

2009-04-23 @ 23:14:54
Postat av: Frank

Ojdå nu blev de 2 kommentarer ena syntes ju inte kan inte de här me bloggar

2009-04-23 @ 23:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0