En ny vecka

Ja, visst kan det vara härligt när en ny vecka börja. Man kanske tar och börjar om efter en kanske lite mindre lyckad vecka. Fast i mitt fall är det bara att fortsätta glida igenom dagarna för denna veckan kommer bli minst lika lyckad som förra :)

Denna veckan kommer jag inrikta mig väldigt mycket på hästen kan jag ta och tala om redan nu!  Är ju så att jag och tjockis ska tävla på fredag som jag nämnt tidigare och jag är så sjukt nervös så det är inte klokt :P haha tror att på torsdagnatt kommer jag nog inte få mycket till sömn, haha! Men det ska ju även bli himla roligt. När de andra i stallet fick reda på det igår sa dom att dom skulle komma förbi och kolla. Mia har tjatat på mig sen i höstas om när jag ska börja tävla och igår sa hon " själklart att jag kommer och kollar :) det är ju givet att du ska ha en egen fanclub från labbarp ;)"  Ja det är la inte alla som har en egen fanclub?! ;D



Yes, glömde nämna igår att jag övningskörde även i helgen men mamsen :) det var mycket att tänka på och sånt och så körde jag för första gången i stan under rusningstiden ! Inte lätt när det är första gången. Men det uppstog ju inga olyckor så kan la vara lite stolt över åkturen :)

Ne nu ska jag plugga vidare, har skriftligt nationellt prov i engelska B imon!! Blää xP
I know you love me ;) xoxo /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0