Mystisdag

Yes, nu är hela tisdagen förbi och ja, jag har bara varit uppe í stallet sen efter skolan, sen för övrigt har jag kollat på "Ugly Betty" och "Desperate Housewives". Sen pluggade jag även lite teori till körkortet! Så en redig mystisdag har det blivit :)


Imorgon är jag ledig och på torsdag har vi en halv idrottsdag då vi ska vara på arosfortet från halv 9 till halv 11 :) Sen på fredag är det ju första Maj så då är vi alla lediga! Så det är en rätt så soft vecka jag kommer att ha :)


Det som måste ordnas imon är:
  • hoppträna med hästen
  • åka förbi Charlies och köpa mineraler till hästen
  • åka till farmor och farfar för att hämta mina tävlingskläder
  • träna :)

Sen vet jag inte riktigt vad som mer behövs göras :P Om jag har tid, lust och ork kanske jag kan börja med inlämningsuppgiften vi har i naturen. Men känns inte som att det kommer bli gjort, hehe. Behöver en liten break från allt pluggande! Som ni kanske märkt har det ju blivit rätt så mycket på senaste!
Sov så gott sen och pusspuss /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0