2 April, övningskört

Idag har jag sovit bort nästan hela dagen :P hehe när jag väl vaknat åkte jag till stallet. Träffade några klasskamrater på väg till bussen, dom var med på en modevisningen på stadsbiblioteket. Riktigt snygga var pojkarna ;) finklädda och allt! Väl efter stallet när jag kom hem frågade jag pappa om vi kunde ge oss ut och övningsköra en sväng. I början gick det hyffsat bra, sen efter typ 10 minuter gick det rent ut sagt åt helvete!! Åkte bort till ett indistriområde för att öva på lite grunder. Det tog ett litet tag sen var jag lugn som en filbunke igen. Men när vi gav oss ut i trafiken igen gick det ovanligt bra tills jag hamnade i ett läge som tidigare och jag blir stressad och gör allt fel, men tog ett djupt andetag sen var jag iväg igen :) puuh, vilken lättnad verkligen! :)



Min ihoptejpade plattång kladdar lite men är inte helt värdelös :) som tur är!
Men är nog dags att jag skaffar mig en ny rätt så snart :P haha
Puss /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0