Thursday 18

Idag är som vilken dag som helst.
Lite seg, tråkig, molning HÖSTDAG, det enda som är annorlunda från igår är att min svullna vrist är lite mindre.
Fast det gör inte mindre ont för det, snarare tvärtom!


Idag ska jag upp till odågan som orsakade min onda fot.
För er som inte vet så slängde min häst av mig på väg till vår första hoppträning ihop.
Han blev rädd för kossorna, jag blev arg, han stegrade, bockade, sprang åt andra hållet, bockade = jag hamnade snett, han bockade igen = jag flög av.
Men jag gav mig inte, trotts min skadade fot så gick jag till lektionen och vi hade ytterligare lite rodeo men tillslut så gav han sig!

Och en annan jobbig sak är att jag har distriktsdomar utbildning på söndag i Växjö, samtidigt så har vi Junior DMs match i huskvarna mot Bodafors!!! Urk hatar när saker och ting krockar.
 Fast är väl lika bra att inte utsätta vristen för påfrestningar så tidigt

Ska kolla om mitt nya bankkort funkar idag, så ska nog gå till gina och köpa mig en fin kofta ;) HAHA


Kommentarer
Postat av: Emily

Haha men Ashlee då!

2008-09-18 @ 14:46:03
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0