Seriestart

Idag spelades första seriematchen i div 3 :)
Klockan 3 i Forsheda var matchstarten.
Dom var inte bra , faktiskt. Det var bara det att vi underskattade dom
och hade jävligt dåliga domare!!
Fast kan väl säga att jag gjorde ett mål (och igentligen en assist) ..
dessvärre så gjorde jag målet åt fel håll :S
Det var en ren slump! Dom sköt på mål, Jossan räddar, studsar mot mig,
jag sparkar in den rakt i målet :/
Väldigt tråkigt... och domarn gillade inte mig heller.. idiot!

Aja matchen slutade 4-3 till oss :D så 3 poäng i ligan. delad första plats än så länge ;) hahahaha


Eyy ni som spelar i 3:an akta er för en jävligt sur domare, flintis med rättutstående öron. Dömer med en lång smal, blond kille med glasögon.

Kommentarer
Postat av: Johannes Schander

Kul att det går bra! Märker du stor skillnad mot förra laget du spelade i?



/Mr.J

2008-09-28 @ 21:02:41
URL: http://schander.wordpress.com/
Postat av: Jocke

Det är ALLTID domarens fel om det går dåligt!

Grattis till 3 sköna poäng

2008-09-28 @ 22:41:47
URL: http://bloggovitj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kom och kolla på när vi spelar i juniorallsvenskan ;)

2008-09-30 @ 01:03:24
Postat av: matilda holmström SIK:are!! ;)

ahhahaa sorry men måste bara säga att vi spelade DM match mot forsheda i helgen och vann med 10-1 :D hahah. ses i helgen på planen gumman, good luck,.:) puss

2008-10-13 @ 10:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0