Same shit, diffrent name

Yes, det är måndag och då passar man på att försova sig ;)
Varje månda, hela måndan..!

Fick göra mitt svenska prov idag och det gick väl bra, kunde inte förklara ett enda ord och defenitivt inte ge ett exempel på dom. Men hon sa att det var bra. Okej jag kanske fuskade liiite men vad man inte vet, tar man inte skada av ;)

Ska upp till hästen idag och får se om jag rider, har fortfarande ont i foten, men det borde ju inte vara någon fara. Pratat med Sophia idag och hon sa att ridhuset var betalt nu, så det är bara att tuta o köra..!

Funderar på om jag ska färga tillbaka till brunt igen, kanske inte börja med så mörkt som det var innan. Men har nästan vad som helst förutom blont.
Jag är trött på skiten och vill ha lite ändringar i mitt liv. Snarast!!!
Det sägs ju att man har mycket roligare som blond. Jag kan säga att det stämmer inte in,
inte jämt i alla fall :P
Man blir felbedöm och det är inte kul alltid. Det dumma är att man oftast bara spelar med, man beter sig blåst för att det är vad folk förväntar sig av en..!? Rätt så patetiskt när jag tänker efter.... så med närmare eftertankar så goes Sanne dark this year....again.!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0