På fredag é de fest

Yes, today vet jag inte vad som händer. Det är fredags kväll och inget inplanerat?!
Eller jo i och för sig så kommer Anna och Matilda hit, men vad ska vi göra? Var nån spelning nere i city, men banden har jag aldrig hört talas om tidigare så jag vet inte om det känns så lockande.


Var på Jensens Böfhus :) det var redigt god mat där, dock så var inte min oxfile medium utan rätt så rejält rare, så jag jagade upp servitören lite med att peta lite på köttbiten så att saften rann ur. Men jag beslöt mig för att äta den som den var. Orkade ändå inte sitta där mycket längre till och vänta på min mat, var ju URSVULTEN!! Hade inte ätit på hela dagen, fy sanne, jag vet att det inte är bra, men va fan har inte kännt mig så bra dom senaste dagarna.

Säger bara det att när min fot blir bra igen, då jävlar har jag lagt upp ett fullspäckat träningsschema.
Är ju Beach-09 att se fram emot ;) vad sa vi matilda minst 6 pack?? Lätt sa jag, har ju redan 3 ;) HAHAHA

TREVLIG HELG //SANNE : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0