Första u-serie matchen

Idag har det varit en lång dag. Efter knappt 4 timmars sömn var det dags att gå upp igen. Klädde på mig, tog en banan och stack upp till stallet på min lilla moppe. När jag kom upp var det bara att göra iordning alla hästarna innan dom skulle ut. Vid halv 9 var alla hästarna ute och skuttade runt och rullade sig i leran. förstår mig inte på hästar ibland :P haha . Sen var det bara att ta tag i alla sysslorna som skulle göras. Fixade mat, gjorde rent boxen, soppade ..... slit och släng helt enkelt..!! vid 10 var jag hemma i min sköna säng igen :) tog mig en liten powernap på 3 timmar ^^ samlingen var ju kvart över 3 så det gjorde inget ;)

MATCHEN:

Själva matchen gick åt helvete. Har ont i leder under midjan samt i vristen. Känns för jävligt. Första perioden så spelade vi enbart på boll och tappade makeringen vilket gjorde att efter första stog det 0-3 till bodafors :S ...
Andra perioden gjorde vi mycket bättre ifrån oss, dock långt ifrån perfekt. Det var alla på boll och gröta ihop oss och släng med klubborna och ja, ... det gick ju bättre i andra om man säger så, vi var rätt så jämna i lagen och det slutade 0-0 den perioden.
I tredje så höjde vi pressen på oss och vissa av oss gav verkligen allt. Dock så ville inte bollen in i mål... FRUSTRERANDE...!! Men när det hade gått 19.56 i sista så gjorde vi en snygg kontring framför deras mål som resulterade i mål. Bättre sent än aldrig?! Aja. ni som är lite smarta nu borde ha kommit fram till att matchen slutade 1-3 till bodafors. Förlust, tyvärr, men jag vet att jag gjorde det bästa ifrån mig i matchen idag. Mer kunde jag inte göra :/


Får se hur länge detta håller för mig. Känner mig inte riktigt hundra i vristen än och jag har nog belastat den mer än vad jag borde. Så framöver kommer jag att ta det lugnt. Ska försöka sänka min press på min prestation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0