Kimberly Goss?

(Min bror är kär i henne. Enbart för att hon varit gift med Alexi Laiho.)


Idag har jag köpt nya skor :)
Det var kampanjpris på dom här snyggingarna så jag allt glad över det.
Ska köpa nya jeans dessutom. har ett par som jag andvänder och dom har gått sönder, så det blir mjukisar mestadels nu  för tiden. Fast jag ska väl inte klaga.
 Det är fan det skönaste man kan ha på sig ;) haha
Fast kollat på byxor idag men jag vet inte. Jag ser helt mongo ut i jeans.
Måste banta ner mina lår lite..! Tror det största problemet finns i den höjden :P haha

Ska dra till Friskis, (så där löser jag ett utav alla mina problem ;D )
Ska köra tyngdlyftning och shit.
Jag har läst att tjejer ska "träna som killar"
dvs tyngdlyftning och löpning.
För då slipper man jojjo-effekten.

Ska se om det funkar. Tycker det är lite fördomsfullt att dra den slutsattsen att bara killar lyfter vikter och är ute och springer. Jag går på gymmet och jag löper. Och jag träffar en massa tjejer också, så jag vet inte vad dom som som skrev inlägget fått deras information ifrån. Dom har säkert aldrig varit på ett gym eller varit ute och rört på sig ?!

Har innebandy träning sen ikväll i huskvarna. Så det blir dubbla pass.
Så jävla skönt!!
Då känns det som att man har gjort någon nytta, iaf idag :)

Nehepp.... So long suckers ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0