Hoping you'll turn up behind me

Gårkvällen spenderades med mina små brudar, Anna & Matilda. Var och fikade sen så stack jag på träning. Efter min träning så stack vi hem till mig och glodde på Idol 2008 (vissa är ju lite småbögar, eller hur matilda ;) HAHAHA )
Ne men det var riktigt trevligt tjejer :) Träffade även Lotten, vid sisådär 1 på natten :P haha du är då för härlig gumman :) ställer alltid upp för dig, det hoppas jag du vet, oavsett vilket tillstånd du än är i ;) <3

Idag så har mestadels av min tid gått
åt hästen. Red han ordentligt idag med Sophia, så vi turades av när vi blev trötta eller fick mjölksyra i benen ;) haha och efteråt så duschade vi av honom och andvände även schampoo på smuttstrollet :D
Efter det har jag inte gjort så mycket. Har kollat på tv, gått till ica maxi och köpt godis, skickat en mängd sms till folk :)

Just det, det blir nog ingen resa till canarieöarna för mig iår :( men ska upp
till trollhättan och hälsa på Emma innan hon sticker iväg på den resan som jag vill med på :(
Kommer bli kul att träffa den kufen ;) tihihi Saknat henne så enormt mycket !!!!! gaaah



 
I sit by the bridge, hoping you´ll turn up behind me. Just to hold me in your arms and tell me everything is going to be alright. That you´ll be here for me whatever I need. That you´ll protect me from all the things that can hurt me. That you´ll stay with me forever. That you love me for who I am and not who you want me to be. That I am enough and that nothing would ever make you let go.



Kommentarer
Postat av: Lotten

det har jag allt märkt attdu gör! o jag är tacksam !!!!:D älskar dig bruden<3

2008-10-06 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0