Trollhättan

Varit i Trollhättan fredag-måndag :) hälsat på snyggingen själv, Emma Söderström Patriksson.

Tyvärr så har Emma vid detta tillfälle lämnat landet och ligger och glassar på en strand på canarie öarna. Jag kunde själv varit där, men la alla mina pengar på en häst som är lika envis som jag och som kan ha sabbat min innebandy karriär för i år! Ja, väldigt smart Sanne!!!! 

Aja, helgen var trevlig :) vi gjorde tacos och även kladdkaka, färgade håret på varandra, shoppade, var i stallet, var på u-sek möte på en pizzerian, spelade guitar hero och wii sport, lekte med hennes lillebror och massa mer :)

Ett riktigt trevlig besök i Trollhättan med andra ord :) får vi göra om flera gånger Emma :D
Men som tur var så ses vi på jullovet igen :D (Emily och Lina, ni är inte intresserade av att komma till jönköping under jullovet för en liten "träff" ? :D ) 

Här kommer lite bilder från i helgen


 puss / S

Kommentarer
Postat av: Emily

Självklart är man intresserad, skulle aldrig missa en chans att träffa er underbaringar ^^ Önskar jag kunde bjudit hem er alla nu men vi har extrem platsbrist, men om nån vecka är ju mitt rum klart och allt så då får jag bestämma när vi ska ha inflyttningsfest med ;D Kram kram! Har du inget för dig nån dag så får du gärna komma & säja hej ^^

2008-10-29 @ 14:53:11
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0