Tidaholm

HEJSAN!!

Ikväll ska jag på släktmiddag. Min faster har fyllt år och då är kalas för hela slanten :)
Så nu är man ny duschad efter en eftermiddag i stallet. Ska bara platta håret och välja någonting att ha på mig så är jag färdig! Men visst kan det vara härligt med mysiga höstkvällar med familjen, när det är blåsigt och kallt ute, kanske någon regnskur då och då. Visst det är ju hallowen och då ska man festa till det. Men ne, inte i år! haha  Jag är mer en mys människa, som gillar att gosa ner mig under en varm filt framför tv:n .Kanske har nån bra film, eller två, som man tittar på och så har något gott och tugga på - Då är min kväll lyckad! + lite trevligt sällskap skadar aldrig ;)


Ha en trevlig kväll allt folk!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0