Söndag 19

Idag är jag trött!!
Slitit som ett djur hela dagen. Hade kännts roligare nu när man kom hem om man inte hade en bokrecension att lämna in imorgon. Det ända problemet är att jag har inte läst färdigt boken än :/ så blir lite svårt att ordna en recension tills imon. Aja, får snacka med Birgitta, för jag orkar seriöst inte göra någonting ikväll.
Tror jag ska däcka i min säng framför tv:n :) blir pizza imon i skolan. Yeeey!!

Fast jag hoppas att Thommy(?) fick upp ögonen för mig idag och kanske låter mig få träna med Damerna istället :) det verkade som att han verkligen ville att jag skulle bli bättre, om man jämför mot andra (nämner inga namn).

Förlåt Adam om du inte fick se någon bra match. Hoppas den fick duga ändå (A)

Godnatt gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0