Sleeping player

Blir visst ett inlägg idag med. Kom just hem ifrån träningen och jag är fan helt slut. Det var ingen jobbig träning fysisktsett. Utan mitt huve hänger inte med längre känns det som. Har gått runt som en sömngångare  idag. Jag har liksom varit där men ändå inte :P om du fattar vad jag menar ;) hehe.. Träffade Lotten med en timme innan träningen. Härligt :) länge sen man pratade med den bruden ;) saknat våra pratstunder ;P haha det e du o jag lotten (A) tihi..

Fick sluta en timme tidigare idag, bara för att vi är så duktiga :) hehe och när jag kom hem så tror jag att jag somnade :/ hmm... minns faktiskt inte, känns som att jag gjorde det . För mellan halv 3 och halv 5 så har jag ingen aning om vad jag gjorde :P hahaha

Just det , jag och Lotten ska vara med på utagningarna till Skol-SM på fredag :) tror inte vi kommer lyckas, eller iaf inte jag ^^ men hur duktiga spelare kan vi ha på bäckadal då?!! Inte många, tror inte jag iaf :P haha är väl jag och Lotten bara (A) HAHAHA :D

Ne gå och lägg er nu. Ska jag göra iaf :D pusspuss gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lotten

haha jag kommer verkligen inte lyckas, kommer skämma ut mig totaaaalt : $ du kommer säkert gå vidare men inte jag haha- saknar också deeet!:/

2008-10-16 @ 13:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0