Seg dag med trööökigt slut

Skolan idag var väl inget märkvärdigt. Försovde mig (som vanligt) sov igenom engelskan, jobbade första halvtimmen på ekologin men slutade med att jag satt och kluddade ner låttexter i mitt block. På idrotten så orkade jag inget, kunde inte sluta gäspa!! Vred till knät och blev förbannad pga "fusk" :/ hmm inte så intressant dag va?!

I och för sig så var jag förbi min praktik plats, en italienare och en grek, och snackade lite med Gunther, min kommande boss vecka 45-50 :) haha han var trevlig och pratsam så det kommer nog ordna sig ;) tyckte att det skulle bli intressant och kul att jag kom. Erkände ju att jag aldrig har jobbat något i ett "riktigt" kök tidigare. Så om jag hade varit han så skulle jag nog oroa mig ^^ haha

Hann även med att fixa nya sporrar till hoppning till kvällen, eftersom mina blev snodda, så fick jag fixa nya. Var lite smart, åkte till Rilo där dom har halva priset på hästsortimentet ( jävligt långt att cykla bara :S) Men dock så fick ju sporrarna konsekvenser. Jag är ju inte så van längre vid sporrar så jag råkade hålla dom intill hela tiden så nu har han ett stort sår på högersidan :S klumpigt? slarvig? onödigt? jag vet... men se det på den ljusa sidan, nu vet jag ju hur jag inte ska göra :) hehe

Är så jävla seg nu. Kom hem, duschade,åt och däcka i soffan framför tv:n. Tror desvärre att jag börjar bli förkyld :S var jätte snorig när jag låg i soffan och jag har lidigt av en huvudvärk i 2 dagar :/ fast det var ju värre igår än idag, så det börjar väl bli bättre... Ska nog läsa lite innan jag går och lägger mig. Måste ju läsa ut en bok och lämna in en bokrecension på måndag. Började läsa den igår när jag skulle sova ^^ hehe fast jag läste faktiskt 44 sidor på en timme så jag kanske hinner färdigt :) den är ju bara 400 sidor tjock ..!!!! 

Godnatt Sverige. Ha en bra kväll så hörs vi imon :x


Kommentarer
Postat av: Emily

Hihi stackars ashlee! x)

2008-10-15 @ 10:26:34
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0