Saturday 11

Lördag den 11 oktober är en riktigt tråkig höstdag. Regnigt, blåsigt, mulet, kallt .. det märks att sommarn sen länge varit förbi och vinter och jul närmar sig med raska steg *burr*   Men vad härligt med en lördag kväll och inga planer. Andra kvällen i rad. Vet inte vad jag ska göra, blir galen om jag ska sitta hemma en kväll till !!! Jag måste göra någonting. Hmm kanske kan laga mat eller baka något? vad som helst! Jag behöver ju inte gå och hyra film, har ju redan laddat hem några stycken .... USCH!! jag är så uttråkad! Ingen mening att gå ut heller känns det som. Kom just hem ifrån stallet och luktar inte så gott precis, så måste ta en dusch.
Förresten så har jag varit osminkad idag, vilket är gött (byter samtalsämne lite sisodär bara hehe). Visst först tänker man att "hey, jag har ju inget smink idag", men efter ett tag har man helt och hållet glömt bort det. T.ex.så märkte jag det först nu när jag kom hem :P har ju bara suttit i min egna värld på bussen, sett andra uppklädda och uppsminkade människor. Drömt mig bort lite och fått för mig att "omen så ser la jag också ut eller?!" haha :D

Just det
, var och hälsade på mammsen mellan hennes skift idag. Väldigt bra att hon jobbar några hus härifrån bara. Hon kunde ju både hämta upp mig och släppa av mig utan att det blev någon omväg :) hur smidigt som helst! Vi hade det rätt så kul ändå. Vi granskade "idolerna" på tv4.se och vi kom fram till några väldigt bra beslut. Eftersom vi är rätt så svåra att imponera på så det var väl 3-4 st som vi tycker är OK. resten kan lika väl ge upp ;) HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0