Regn idag

Jaa, vad ska jag säga eller rättare sagt vart ska jag börja..!? Kan väl börja säga att ekologi provet gick väl åt helvete! blandade ihop alla svaren och glömde avsluta två utav frågorna :/ sen så kan jag väl säga att jag hatar höst och regn och blåst!! När jag kom upp till stallet så började det ösregna, och så var jag nära att få en ladugårdsdörr i huvet så som blåste. Usch!! Så himla tråkigt väder. Så blev ingen ridning idag heller, en hel vecka sedan jag red hästen sist. Hopp, sen då till sist blev det uppehåll, men var då kolmörkt ute så jag åkte hem. Tror ni inte att det började ösregna så fort jag kom ut på den stora vägen då eller!!!!? Så jag åkte i ösregnet i 20 minuter och jag var dyblöt när jag kom hem. Kunde krama ur vattnet ur kläderna så jävla blöta var dom..



Det ända som har varit bra idag var när vi var på sense med HR programet. Körde arobics och sen body pump i nästan 2 timmar sammanlagt :D ashärligt, men ack så slutkörd jag kände mig efteråt. Body pump var riktigt roligt faktiskt :) och hon som var instruktör är fan min förebild! Fy fasiken vilken fysik hon hade och musklerna :O asså ni skulle ha sett henne, så grymt stark och omuskolös vill jag oxå vara :D haha

Kommentarer
Postat av: Emily

Prins har stått i hit och dit i tre veckor nu xD Först var vi på öland, sen blev jag sjuk, och mycket pga ösregn med -.- och nu har han ett sår i karleden >.<

2008-10-22 @ 13:43:01
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0