Måndag;

"Just idag mår jag bra. Just idag är jag stark"



Varit hemma idag. Vaknade i morse med dunkande huvud och kunde knappt stå på foten. Slutkörd sen i helgen..?! Kanske det kanske... Så jag gick upp och åt. Märkte då att jag var hur hungrig som helst. Hade ju inte ätit någonting i princip igår. Sen efter det så la jag mig i soffan med mina kuddar och mitt täcke och somnade framför tv:n :)

När jag vaknade igen mådde jag mycket bättre :) Lite extra sömn var kanske det jag behövde!

Gick ner till stan en sväng för att kolla på Jeans. Är verkligen i stort behov utav ett par nya. Hittade som tur var ett par på Carlings :) köpte även två toppar på H&M och Niveas nya shampoo och balsam för frzzigt hår :) haha ska prova det ikväll och se om det funkar :)


Ska göra varm choklad nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0